čtvrtek 31. prosince 2015

O náročné dvatisícpatnáctce a splněných snech v roce 2016

Ahoj lidičky! 
Taky si na konci roku procházíte zpětně rok a bilancujete s tím, co Vám život přinesl? 

Pro mě to byl náročný rok, ale naučila jsem se spoustu věcí... 

  1. Zjistila jsem, že bydlet sama není až tak úžasný, jak jsem si myslela a očividně nejsem až takový samotář, jak jsem si namlouvala.
  2. Ujistila jsem se o tom, že lidi z některých věcí nevyrostou a to ani když jste je 10 let neviděli a teď se s nimi již třetí rok vídáte pravidelně. Stejně vás pravděpodobně znovu podrazí a tak jako před léty vám vrazí kudlu do zad. 
  3. Ukázalo se, že i ty nejhorší chvíle se zpovzdálí zdají mnohem méně hrozivé a stresující, než tomu bylo ve chvíli, kdy se děly.
  4. Přišla jsem na to, že každý má nárok na svůj osobní prostor a nikdo nemůže být váš majetek... Ani vy nemůžete být něčí majetek.
  5. Opět jsem se přesvědčila o tom, že plnění některých přání a snů a cílů vás bude stát mnohem víc práce než se zdálo loni, před loni a nebo možná i před léty.
  6. Zažila jsem chvíle, které vámi otřesou až od samých základů a uvědomila si, že některé zážitky bolí i po dlouhé době a ani koukání zpovzdálí to nezlepšuje. 
  7. Snad jsem si konečně pořádně uvědomila, že srovnávat se s někým jiným není vůbec chytré.
  8. Smířila jsem se s tím, že život hraju na obtížnost superhard nebo taky profi :)

A jak to v roce 2016 upravím?

  1. Bydlím s někým. Bydlet budu s mým nejdražším.
  2. Setkávám se jen s lidmi, se kterými je mi to milé a nebo s těmi, kteří mě můžou něčemu naučit a se kterými se potkat chci. Z těch ostatních si nebudu dělat těžší hlavu než je nezbytně nutné.
  3. Míň emocí, víc logiky. Kudla v zádech bolí, ale pokusím ve vypjatých situacích krotit emoce a být více pragmatická (vždyť já o sobě celý život prohlašuji, že jsem praktická a logická, takže hlavně v těžkých časech bych měla být) ideálně, kdyby se nic takového nestalo.
  4. Hlavně neztrácet sama sebe a každému nechat jeho svobodu.
  5. Jsem štíhlá a svalnatá a ty kila navíc shoří v pekle potu, pohybu a spokojenosti :)
  6. Nikdy nevíte, kdy o někoho blízkého přijdete, proto se zbytečně nehádám a uvědomuji si, že nemůžu vytvořit něčí štěstí, to může jen každý sám a na mě je lidi v tom podpořit. 
  7. Jsem nejlepší variantou sama sebe, jediné srovnání je srovnání s mým mladším já :) 
  8. A já prostě vyhraju :-D 

A co chci v roce 2016? 

To je špatně řečené, spíš by to mělo být, co udělám v roce 2016!!
(bez čísel, jsou to základní stavební kameny roku 2016)

  • Bavit se tím, co dělám v jakoukoliv denní či noční hodinu.
  • "Spolknu žábu" - nepříjemné věci, řeším jako první! 
  • Kurz instruktora fitness
  • Ranní jóga
  • Pole Dance
  • 65 kilo a pak soutěž?
  • Učit se japonsky a anglicky
  • Sebevědomí
Když koukám na ten svůj seznam, tak si určitě zaslouží rozvést podrobněji jednotlivé body, ale to určitě počká až po Novém roce :) 

Přeji Vám všem jen to nejlepší!!
Hodně úspěchů ve všem, co si budete přát a o čem budete snít.
Ať je Váš celý další rok plný úsměvů, radostí a štěstí!
A kéž je lepší než ten, který právě končí a který jsme si prožili celých 365 dní.
P.s.: Máme více času na splnění našich snů, příští rok je přestupný :) 

Nezapomeňte vykročit pravou nohou ;)
Zzdenika
Můj diář pro rok 2016 :)  Bude plný hezkých věcí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)