pátek 30. listopadu 2012

Ruční práce: Adventní kalendář

     Nejsem úplně tvůrčí typ a už vůbec nejsem výtvarně nadaná - o čemž se ostatně přesvědčíte níže :D Na(ne)štěstí mě jednou za čas přepadne touha tvořit!!! A já pak stříhám, lepím, barvím, sešívám a nevím, co ještě :D Většinou mě naplní radostí, když udělám obdarovanému radost. Ovšem při následné návštěvě u něj doma svůj dar nehledám (radši nevědět, co s tím dělají :D ) Na každý pád se většinou snažím vybírat dárky, do kterých se něco strká, protože pak mají ti lidi doopravdy radost - snad :D )

     No a takový adventní kalendář si o moji rukodělnou činnost vyloženě říká, zvlášť když mám doma chlapa, jak horu, který má rád kvalitní suroviny a tudíž i kvalitní potraviny :o) Z toho plyne, že kalendář za 14,90 Kč by asi úspěch nesklidil... A tak jsem se jala tvořit :D

     Inspirací mi byl loňský adventní kalendář mé ( šikovné a výtvarně nadané ) kolegyně blogerky Simči :o) - její blog vám jistě nemusím představovat a pokud ano, tak to napravte :)

Konec kecání, jdeme na to! :o)
Připravíme si:
  • 24 ks tvrdého papíru
  • stuhu (na svázání krabičky) - případně nějakou šňůrku nebo tak něco :)
  • špejli
  • nůžky s ostrou špičkou
  • náplň (ta je dost důležitá :D )
 - zde je odkaz na šablonu, se kterou jsem pracovala = šablona

Postup:
1) Vystřihneme 24 krabiček "kytiček - že to vypadá jako kytička?", uděláme špejlí dírky 
2) Pokud chceme nazdobit krabičky, tak teď je vhodná doba :o)
3) Založíme hrany (obrázek můžeme nechat přiznaný nebo jej založit dovnitř) 
4) Dírkami provlékneme stužku (provázek,...) 
5) Plníme krabičky a děláme mašličku
6) Nakonec upevníme krabičky na "něco" (já použila "dírkovou" stužku, ale poslouží i stuha klasická nebo můžete krabičky dát do velké mísy a obdarovaný každý den bude hledat tu se správným číslem :o) )
7) HOTOVO :o)
P.s: Mám hodnou tiskárnu a tak jsem byla barevná, jak "stromeček" - ehm, ohořelej :D
Přeji vám pěkný Prosinec!
Užijte si Advent!!
Zzdenika

15 komentářů:

  1. To je krásný! Kam se na to hrabou věci z obchodu!! :)
    Jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je opravdu moc krásný!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Navíc ty barvičky - úplně z toho cítím Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, to jsem chtěla :o)

      Vymazat
  4. nejlepší kalendář je ten vyrobený! Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je z něj cítit láska :o)

      Vymazat
  5. Šmankote, to je taková nádhera! Nejdřív jsem si říkala, co sakra chceš dělat s těma kytičkama, ale ten výsledek je přenádherný! Tohle prostě musím udělat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti nápad líbí :o)

      Vymazat
  6. Jéééééé to je nádhera! Zdeni fakt se Ti moc povedl! Doufám, že z něj bude mít přítel radost! Mně tak mrzí, že letos odjíždíme a tak jsem žádný nevyráběla, ale příští rok se do toho zase vrhnu :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se raduje při každém otevření :o)
      Ale no tak, myslím, že tvá cesta je mnohem důležitější než adventní kalendář, ne? :)

      Vymazat
  7. ahoj právě jsem si založila nový blog a ráda bych si tě přidala do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)