čtvrtek 25. října 2012

72. na každé roční období udělat malinkou výzdobu

ZIMA 2012
Zimní výzdoba = vánoční výzdoba - taky máte tuhle asociaci? A tak tedy všichni zamáváme dýni (za 10 měsíců na shledanou) a přivítáme na jídelním stole novou výzdobu! Tam ta da dááá - je tu adventní věnec...
Můj adventní věnec je těžce minimalistický a jehličí neviděl ani z dálky :D Aby mi neohořela stěna, tak jsem za "věnec" dala ještě dlouhou svíci v barvě slonové kosti  + jako bonus přidávám obrázek Mikulášského balíčku, který dnes večer dostane za básničku (nebo písničku :D ) přítel :o) - jsou tam samé dobré věci čoko-kokosky, které mu velmi chutnají!!! Banánová a karamelová proteinová tyčinka z DM + jedna z limitované vánoční edice (švestková se skořicí) 

PODZIM 2012
Neodolala jsem jedné dýni, v jedné galanterii. v čepičce je vyřezaná čarodějnice, která se při zapálené svíčce zobrazuje na stropě :o) Je to tak moc roztomilé :) Větvičky jsem urvala v přilehlém parku. Tácek jsem "vycpala" knížkou v oranžové (podzimní, že?:D) barvě a na ni položila fólii na papíry v červené (taky podzimní :D ) barvě. Já jsem s výzdobou spokojená. Spojila jsem svoji lásku ke svíčkám s výzdobou.

16 komentářů:

  1. sice na halloweenský věci moc nejsem, ale rozsvícený to vypadá moc pěkně :-) ...chlastačka už byla loni :-) sem si na to jen teď vzpomněla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké :) Jak to vidím, tak se stydím, že žádnou výzdobu krom Vánoc nedělám. A přitom to vypadá tak hezky. Ale jak se znám, mě by zase trvalo měsíce ji pak schovat a udělat novou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak, já doteď žádnou výzdobu, kromě Vánoc nedělala. Ale teď bydlíme sami a tak je to na mě. C. určitě výzdobu dělat nebude... A musela jsem si to tak trochu vybojovat, abych mohla dělat výzdobu :D On je strašnej minimalista :D

      Vymazat
  3. Líbí se mi takovéto výzdoby. Sestra dělá vždycky na Vánoce pro nás, babičkám, mamce a babičce od jejího přítele,.. :D Já nejsem tak šikovná /vlastně jsem ráda, když ustřihnu papír rovně/. Tohle se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidíš, tak moje přičinění k této výzdobě je utržená větvička a koupený svícen :D :D

      Vymazat
  4. děkuji za slova chvály - moc šikovná nejsem, ale chtěla bych to doma mít útulné :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se ti daří :P
      útulňoučké je to krásně
      s bambuckým máslem? :) má to nějakou přidanou vůni?

      Vymazat
    2. mm :) k téhle řadě jsem taky čuchala,ale nijak extra mě nenadchla... co mi ještě vonělo,tak je limitovaná edice čokolády a fíku :)
      nic do zásob nenakupuju, musím to střídat jinak by mě to omrzelo :D

      Vymazat
    3. na dlouhých komentářích není vůbec nic špatného :P
      mě se taky líbí,když k sobě vůně ladí :)
      sprcháče nepoužívám skoro vůbec :)
      a ke kokosáku mám i kokosový deodorant,takže se vůně krásně doplňují a nesmrdím jak tržnice!
      mandlovou voňavku jsem taky asi ještě neviděla,ale narazím-li na ní,dám ti vědět! :)
      můj další nálet bude asi na vanilkovou vůni!

      Vymazat
  5. Jééé, krásne :) strašne mám rada sviatočné výzdoby alebo týkajúce sa nejakého obdobia. U nás to je maximálne dyňa, vianočný stromček a pár vajíčok na Veľkú noc =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však také malé su krásné a dostatočné nie? :D Já tiež mám lentu dynu na jidelnom stole - nič viac :))

      Vymazat
  6. Juuu to je moc krasnee:-) jsem nova ctenarka:-)

    www.luciet2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)